Vois joskus matkustaa
19.4.2026
Lukuunottamatta viime viikonloppua, viimeks kun istuin lentokoneessa oli seittemän vuotta sitten. Sieltä asti on ollu olo että haluis matkustaa lisää, mutta mitään ei oo tapahtunu. Jotenki en oo maagisesti päätynyt matkoille ja ulkomaille, vaikka kuinka oon yrittäny olla tekemättä mitään sen eteen.
Tänä keväänä pikkusisko lähti Itävaltaan ja sit isosisko ja äiti päätti lähteä moikkaamaan. Pääsin isosiskon mukaan, kunhan vihdoin pistäisin tikun ristiin ja buukkaisin lennot. Edes hotellia ei tarvinnut miettiä, koska sisko oli jo hoitanut. Äiti menee miehensä kanssa myöhemmin.
Pyörittiin sisarusporukalla ympäri Viennaa ihan turisteina ja käytiin vähän pyörähtämässä myös Bratislavassa. Kuvat liittyy.
Bratislava
Teipattu ja hylätty liikennevalo
Seinä ikkunoilla (kolmella)
Dramaattinen poseeraus
Two siblings pointing
Vienna
Yks miljoonasta pröystäily-tönöstä
Toinen ökyrikas kirkko
Kahvilan aukeemista odottelemassa
Puhelinkoppikirjasto
Kateus
Jotain hönöjä
Oppinut
Megahattara
Lukee kuvia kun ei osaa lukee tekstejä
Elävä perhospinni
Se on sininen
Joku ökyrakennus taas taustalla
Normaali kuplavohvelireaktio